hej du ensamma männsika som läser min blogg.

efter som det är en trogen människa som läser min blogg.. vill jag ju självklart upptadera så du känner att det är värt att läsa:)

nu sitter jag på qba med stina och ivan.. vi har praktiskt taget flyttat in här..

i dag har jag köpt ett par byxor..hurra!

har haft ledigt i 3 dagar..skönt. men i morgon börjar jag att jobba igen..blää!

tur att L är där..för J och E är ju ute och far.. i värmen.

värme och värme föresten..hihi

nej förlåt!

jaja men jag skiver igen om en månad eller två..kämpa på , du ensamma blogg läsare

Kommentarer
Postat av: Stina

mamma mu ! Jag tror din enda besökare är du själv. Men jag ska läsa varje dag nu, mamma mu !

Postat av: L

hey, skriv oftare! för nu har även jag hittat hit!:) klockan är kvart över 4, på morgonen! åååh jag vill inte jobba..

2008-09-24 @ 04:14:03
Postat av: Earl Water-Galone

Hello, my name is Earl. I read your blogg often, so keep writing please. Bigg kiss on your ankel! Guess who I am ?

2008-10-07 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback