deklaration?

God afton!

just hem kommen från en trevlig kväll på en när liggande bar med Bullis, En tjej jag just börjar lära känna vid namn Malin och ytterligare en tjej jag just nu glömt vad hon heter med hon var en trevlig filur.

Satte på datorn i hopp om att min deklarations hjälp hade annlänt på mailen men det kanske var lite för mycket att hoppas på, får se i morgon i stället. Dock är jag lite orolig att även med hjälp har jag en lite för liten hjärna för att fatta i alla fall, allt detta hamburgerstekeri och skvaller tar på tok för mycket plats att det ska finnas rum för lite logiskt deklarations tänkande. 
 
Men nu ska jag dra mig tillbaka har en bok att läsa ut innan jag knyter mig, så jag orkar upp till obligatoriska kaffen med Bullis innan jobbet i morgon..=)

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback