grilla är det roligaste jag vet.

FYYYY vilken bedrövlig dag! Började med att jag gick upp och såg att solen strålade. Tog mig ner dom få meterna ner till Kb och fick en timme i solen med Bullis och Senait sen var jag tyvärr tvungen att bege mig mot mitt helvete.
7  timmar vid grillen en stressig torsdag när solen strålar utanför är inte ett dröm senario kan jag säga.

När jag äntligen blev fri var jag så in grillad att jag bara ville hem och gömma mig, så här sitter jag nu snart redo att sova några timmar för att snart gå upp och öppna grill helvetet igen!

men efter regn kommer ju solsken .. I morgon slutar jag redan halv sex och har en massa tid att hitta på roliga saker!

Ser fram i mot Lördag också när vi ska spela basket åka longboard och senare på kvällen gå på födelsedagskalas. Hurra!!


Dagens fråga:
Föresten vad är det här med Norskar och att ha cykel låset runt magen?! vad hände med att sätta fast det på pakethållaren?

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback