hårfön

Åhhh det där värmde mitt hjärta! Ni tycker alltså om mig! även om några av kommentarerna var lite skumma.. =)

Jag dock en hemskt dålig nyhet och det är att mitt internett krånglar en aning så jag kan lixom inte gå in på det. men nu sitter jag hemma hos Malle och det kan jag ju göra i bland.

Nåja lite uppdatering då. Det här med mitt nya vuxna ansvarsfulla liv går så där. trodde jag hade fått pejling på det här med att bo själv men när Josefin häromdagen skulle dricka ett glas vatten hemma hos mig och utbrister men är det skumm i vattnen?! Vilket alltså innebär att jag inte riktigt har sköljt glaset ordentligt, så blir jag lite osäker om jag verkligen har pejling. 

 har haft besök också av Yessica och Stina som sov över en natt, det var roligt blev lite mobbad för min hårfön som Stina bestämt att Jan-Olof i skoghall måste ha köpt på postorder någon gång på 70- talet.
Vilket kanske inte ligger allt för långt i från saningen..=)


Nu ska jag jobba 12 dagar i rad eller nått och sen bär det av till min ljuvliga Stina i Glasgow!


Puhuuuhussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback