SM GULD!

SM GULD SM GULD SM GULD!!!! Tckte ändå det bästa var när dom intervjuade färjestads tränare om vad han tyckte och han svarar på bredaste Värmländskan, Fy fan va gött..!!!
hihi dom sätter verkligen oss värmländningar på kartan:)

Emma emma emma.. den hade jag redan sett, hur efter tror du att jag är?! men jag ser myyyyyyccccccccckeeeeeeeettt fram i mot att du kommer i morgon!!!! gullunge!!!

nu är klockan 03:48 sova?!

för övrigt tränat min skottska .. Hello Mate! how you doing!?


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: emmasomärioslonu

tur för dig du=)! när ska vi sees dåååå?

2009-04-09 @ 11:53:39
Postat av: madde

och jag kabn känna; har du pengar så du kan åka till KÖPENHAMN med mig?! va va va???? kommer på måndag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback