Hurra!

Fy vad min dator är dum, den gör precis som den vill loggar in, loggar ut och håller på.

I dag blev Hultsfred bokat, ser verkligen fram i mot en veckas smuts, dålig hygien, bra musik, långa sommar nätter i goda vänner sällskap! mm.. och ja Stina munkar!!! vad vore festival utan dessa Munkar! Munkar och ljummen öl,

men först Glasgow med förhoppningsvis lite kallare öl och galena skottar.. bara 12 dagar kvar! Hurra hurra hurra!!!!

Annars händer det inte mycket spännande just nu, fick en glasbit i fingret i dag som Bodil fick ta ut med en pincett, tur att denna trogna vän var på plats när detta hemska drabbade mig.

Nej jag är inge vidare på att skriva nu så jag lägger nog ner men Hadeee braaaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback