Skate javisst!

I dag har jag prövat något nytt!
Jag och Bullis har bestämt oss för att vi ska vara så fräna i sommar att vi ska lära oss åka longboard/skateboard och i dag åkte jag alltså min jungfru tur. Otroligt mycker roligare och lättare än vad jag trodde, Jag är faktiskt imponerad av mig själv!
Åkte från lökka ner till Akkebrygge tog en IsKaffe hos Senait och hem igen, Detta tog allt som allt ca 3 timmar så vi är väl inte så värst snabba. Sen vet jag inte om ett Trikkspår som är i bruk i en nerförsbacke är bästa stället att börja åka på men kul var det i alla fall.

Sen har vi konstaterat att det är värsta killmagneten, vissa killar vred nästan nacken av sig för att spana in oss när vi kom åkande, Jag fick dock lite blodad tand och kände mig lite säkrare än var jag var, så när en söt kille kom spattserande tänkte jag imponera lite. Det gick inte så bra...  Jag for åt ena hållet och den åt andra hållet men jag lyckades i alla fall få hans uppmärksamhet :)

Detta är absolut något jag kommer fortsätta med, ska bara bestämma mig om skateboard eller longboard är min grejj.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Stina

Fina ni, var söta ni är :D nu ses vi snart.

Postat av: Anonym

Usch va cool du är! Saknas bara en take away kopp i handen så är du fulländad! :) Och JA, vi/du får låta skateboarden, men på ett vilkor...hjälmen på! Pussi!

2009-04-23 @ 18:09:00
Postat av: Dr Dryg

Kom nu inte hem med tänderna i en påse och hjärnan över hela tröjan.

2009-04-27 @ 18:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback