Vuxenhet och Vänskap

Ja så har man gått och blivit vuxen. Skönt att få det berkräfftat, Jag har nämligen kännt mig lite osäker om vad jag är, vuxen, ungdom eller rent ut av ett barn. men nu vet jag alltså, Jag är vuxen!

Jag stog nämligen och tog i mot beställningar på jobbet i dag så kommer den in en dansk kvinna i 40 års åldern med två små barn, som håller på att tjata öronen av henne medan hon försöker beställa av mig, plötsligt ryter hon till barnen
: Ni ska inte avbryta mig när jag pratar med en annan vuxen!

Käre gerd vilket ansvar, jag vet inte vart jag ska börja med mitt nya vuxna liv=)

Annars har jag haft en bra Påsk, Mycket utgång men Sm guldet måste ju firas och Oslo magasinet lika så!

Skulle bara vilja skriva att jag är så JÄKLA glad för alla mina vänner vet inte vart jag skulle ta vägen med mig själv utan er,
Lilla Fina Lina som påminner så mycket om mig själv att jag blir mörkrädd, Nej det blir jag inte det är underbart att det finns ett till litet mongo som jag ute i världen!

Emma och Josefin som är så sprudlande diamant skimrande att man bara behöver titta på dom så blir man glad!

Åhh Bullis och Malle som är mina klippor, Ni tar hand om mig och ställer alltid upp! Underbara vareleser!

Stina som är så långt långt bort men vi kommer snart och att bara få höra din röst någon gång i bland är ljuvligt!

OCH alla ni andra !!!!

Har fått ett litet ny förvärv också Gerd eller även kallad Kate, måste säga att vi har lite dåligt inflytande på varandra men käre Gerd vad roligt vi kan ha, jag har skrattat mig skrynklig med henne den här påsken.
Kul ju!

Och Madde är tillbaka gud vad jag måste ha saknat dig jag fick en varm klump i magen när jag så dig stå där i kassan! hihi

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: madde

DU ÄR BÄST! Att ingen kommeterat förrän nu är FY SKAM!! Trodde först du hade glömt mig men ack så glad jag blev att se mitt namn.. längst ned, men dock med ändå ;) Ses imorgon Annis.. Tack ännu en gång för almanackan =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback