Tisdag

Precis som jag misstänkte var detta med deklarationen hemskt invecklat och jag fattade inte mycket men tur för mig har jag min trogena kollega Johan som stöttar mig igenom detta svåra, så i morgon ska vi förhoppningsvis få rätsida på det hela. Ska bli hemsk spännande att se vad jag får tillbaka sen, Hoppas självklart på en förmögenhet.

I dag försökte jag få till en liten date mellan mig och Magnus betnér, upptäckte nämligen att han skulle flyga från Gardermoen i dag. så jag skrev till honom och bjöd in honom att komma förbi och få smaka på världens godaste hamburgare som jag då alltså hade planerat att laga till honom, alla vet ju att vägen till mannens hjärta går genom magen. Tyvärr då så dök inte min date upp.. men men vad gör det om hundra år:)

Blev i stället uppvacktat av en affärsman i 30 års åldern som tyckte det var hemskt roligt att det stog Jens på min namnskylt. När jag berättade att jag kom från Karlstad sa han att han dejtat en tjej som hette Anna i Karlstad som var hemskt lik mig och undrade om jag hade en syster, detta tyckte jag var en otrolig tillfällighet tills jag upptäckte att han stod och flinade och tittade menande på mitt namn halsband.

Skönt att få prata med dig i dag Mammi! Jag se till att jag kommer hem snart!

Natti natti..:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha va rolig den där mannen var! åå himlars att magnus b inte kom! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback