Hur kul som helst!

Woooot!!! vad är det jag läser! finns tidning jäveln i karlstad! i så fall så går jag och dör lite grann! Det räcker gott och väl med att halva Oslo har sett bild helvetet!!!
Korvnisse, vem är du?! som sprider ut sådana hemskheter??!!!

Går i alla fall hemskt bra för färjestad, Jobbade tyvärr sent i dag men hann hem till Bullis och Malle lagom för att se sista 10 minuterna på förlängingen.. ooolidligt spännande var det!
Nu är matchen i morgon avgörande, självklart jobbar jag sent igen men funderar på att försöka tvinga på någon annan stackare att jobba dom sista timmarna, om det går..!

Bokat resa till Glasgow också! 1300 tror jag det var för 3 personer, helt okej!
Jag längtar typ så jag dör, Ska bli så kul! Håller på att träna upp min skottska men det går sådär måste jag säga, jag har en tendens att prata dansk/engelska när jag försöker mig på skottskan.

Föresten om ni har någon som helst uns av humor i kroppen så måååste ni titta på det här klippet  som Lina liten tippsade mig om! jag skrattade så tårarna sprutade i alla fall!

Hunden och Kattens dagbok.

Nu ska jag sova, upp och fika med Bullis och Senait i morgon!


Sovgott <3

Kommentarer
Postat av: emmasomkommertillosloimorgon

hahaha denva kul! häråååå här har du en till rolig=) det e humor det. prutt o fis.

när ska jag egentligen bli omskrivern i bloggen... detvar ju evigheter sen!!!



http://www.youtube.com/watch?v=fRN2ho2tjp0&feature=related

2009-04-08 @ 08:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback