Cor

Okej nu känner jag mig redo att berätta, ska försöka lägga upp detta på vackraste sättet för att riskera att typ någon på Tullhusgatan ska skrika rätt ut och lägga händerna runt huvudet, typ nått i stil med detta!


Jag har skaffat mig min första tattuering .. ..
För att försöka beskriva vad denna lilla magsika symbol föreställer så kan jag bara säga alla tolkningar jag fått höra...
Lille gerd den lille kretinen som delar denna tattuering med mig tycker att det är slående likt en bakdel och även ett B som hon då gärna ser står för Bög.
Själv tror jag nog att jag skulle uppskatta om det B stod för Bamban ..
Om det nu inte är ett Missbildat G då förståss som i så fall sjävklart står för Gerd.
Eller ett M som då kanske står för Mamma eller varför inte Mongolitten..
Om man nu skulle vilja att det ska ha en djupare innebörd en så kan jag tala om att designen i grund och botten kommer från en egen designad tattuering som min kära vän Sandra Bratt har och att jag själv med mina otroliga skiss kunskaper målade upp skissen för denna.
Och vill man ha det lite vackert så kan man bara säga att det är ett Cor som bara visar hur mycket kärlek jag känner för mina vänner och min familj, Jag kände helt enkelt att jag behövde få ner alla dessa vimmlande känslor i en symbol!

Nu undviker jag att lägga upp en bild på det lilla mäster värket för att fröken på Tulhusgatan ska få så hemska visioner om hur det ser ut att hon kommer bli alldeles lugn och varm inombords när hon väl får se den..!

Då tackar jag för mig och inväntar reaktionen..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Anna!

Hur kunde du göra mig detta?

Och var, på fotsulan, hoppas jag!

2009-08-24 @ 19:40:56
Postat av: lillemor

amen du! det är i alla fall den finaste rumpan på Trondheimsveien!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback