hej här är jag!

JAAA okej jag ska skriivaaa!

Nu är jag tillbaka i Oslot efter nästan 2 veckors frånvaro varav en vecka tillbringades i grekland med mammi och simi och resten i K- town.

Det har varit hur skönt som heslt att få lite semester och det var med ganska tunga steg som jag styrde kosan mot jobbet i dag.

MEN jag ska inte klaga jag fick träffa Johan, Chirstoffer Bäret och Madde som jag inte sett på år och dagar det var hur trevligt som helst, sen grillade jag tillsammans med Gerd och det kan ju helt enkelt inte var tråkigt.
Tack Gerd Tack!

planerna för veckan ser också ljusa ut på Tisdag kväll alltså i morgon kommer Häst Gerd även kallad Sandra, det ska bli hemskt trevligt! sen på Onsdag blir det utgång, vi har bytt och mixtrat hela dagen bara för att så många som möjligt ska kunna vara med.
Sen hade dom tydligen någon slags kanon kväll i Lördags som jag känner ett litet stick i mitt hjärta för jag missat så jag hoppas ju på att vi ska kunna slå detta med hästlängder. Vi få laa se!

I morgon ska jag förhoppningsvis träffa brattis lite och jobba så klart.

och så kommer helgen i vimmlande fart och det är alltid roligt, ledig på lördag tillexempel.. tjohohohoho!

Försten flagnar jag så mycket nu att jag ser ut som en sjuk människa, hel dumt att vara brun när man ändå inte kan visa upp det för jag måste typ ha helt täckande kläder på mig! ååhhh DOH!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jorro

Jag flagnar också som en jävla hästaröv! Jag är cammofärgad, och underarmarna ser ut som månen.

2009-08-23 @ 19:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback