Nöjd

min förbannadejäkladator valde att i förrgår kasta in handuken och återstarta sig själv och har nu tömt sig på allt jag någonsin ägt på datorn! vajert!

annars går jag runt och är lagom bitter för att alla ska på tusenfryd (nöjesfält) och ha det roligt hela dagen,kvällen,natten.. medan jag som också beställde biljetter till Tusenfryd fick jobba sent till halv 10 på Torsdag och börja 05:00 på fredag!
Jag hoppas innerligt att det spö regnar. då ska jag stå på min grill och skratta min allra elakaste Hööhööhöö!

I går hade jag sen grill som aaaaaaaaalltid!När jag kom till jobbet hade ju självklart Terje mäster kocken Ness som lagat tre rätters middag till alla som var på jobbet just gått!
Jag fick inte se honom, jag fick inte någon mat. vad fick jag göra? fylla dricka kylen! och äta lite gamla fruktrester som dom feta äckliga ssp cheferna är för flötiga för att röra!

och det regnaaar i dag, spelar iofs ingen roll för jag ska ju ändå ha seeeen grill och alla andra jobbar tidigt så jag har ingen att va med ändå!

Är jag nöjd och glad med någonting just nu? Kanske!:)

Haadeeeeeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback