ett jädra oflyt hela tiden..

Jag har hängt lite mycket med de gamle grabbarna från borås trakterna senaste tiden så jag har lagt te med deras gamle dialekt så ni får la ursäkta om ja skriver litte könstigt.

Stog och pratde med Johan inne i köket härom dagen,  sen går jag ut i restaurangen och blir frågad något av en kund och svarar nått i stil med
- Jamen de e la inga fel på denna eller?

Annars rullar allt på i bamban..

Har haft lite oflyt i veckan, Anders den jädra kretinen åkte ju hem till Sverige med mitt tåg kort så jag har fått betala mig fram och tillbaka till jobbet i ett par dar nu och det är ju inte jätte billigt. Billigaste biljetten man kan ta är typ 75 för en resa och då åker man på ungdom som typ är upp till 20.
men efter som dom aldrig kollar biljetten för man stoppar lixom in den i en spärr så går ju det bra.
Men ack så fel! jag ska ju självklart lyckas med det omöjliga och bli kontrollerad ..
Lyckas dock ljuga mig ur detta och säga att var 19 men lovade att komma tillbaka dagen efter och besvisa det..
Det gjorde jag inte.... så nu får jag smyga runt som en efterlyst brottsling när jag ska åka tåg! Kul!
Sen vågar jag ju absolut inte åka ungdom mer så då blir det vuxen biljett resten av dagarna går på 170 rikstaler för en resa. . . Undrar om Jesus straffar mig för jag inte öppnat bibeln jag fick av patrik?


Sen har jag ju fått statista i en någon spännande reklam film, chris påstår att det var reklam för hemmorojder jag är lite skeptiskt till detta. . . men den som lever får se skulle börja sändas i Nrk1 i oktober.. späännannndeeee....

Haft en ganska olugn helg måste jag erkänna med en massa bravader. tror inte jag känner mig redo för att dela med mig av dom här ännu vill ju inte att folk ska dö av chock ..
Nej nu överdriver jag ungefär en brödlimpa ..
men vi tar det annan en gång..

Ledig i morgon ska bli rätt gött faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback