GODHJUL!

Jag har inte varit jätte bra på att skriva dom närmaste dagarna måste jag erkänna, så jag ska försöka sammanfatta lite vad som sker.

jobbade tidigt lördagen och sov ca 2 timmar den natten ska hem snabbt och sova innan vi ska mötas upp hos johan och matte och ha vårat årliga julbak, detta hände inte sömnen blev lixom inte av och jag var en smula trött i början av julbaket men det va så trevligt så jag piggnade till.
Jag och Matte fick göra snickers och vi var också dom ända som lyckades fullfölja vårat bakuppdrag,
Lina och johan gjorde ett pepparkaks fängelse som bara föll i bitar, Kate och Ivan gjorde kola som aldrig blev hård kan bro på att matte spettsade den med JD. Niclas och Lisa gjorde papparkakor tror dom lyckades åstakomma en pepparkaks pizza och några brända grisar. Sen så åt vi gröt, Niclas fick mandeln, Jag ska absolut vara brudtärna när han och Lina gifter sig.

Nåja sen sov jag i alla fall vad som påstås 3 timmar den natten pga av nattliga telefonsamtal och folk som ska "smyga" ut och röka mitt i natten:) Var inte jätte pigg när jag kom hem från jobbet på söndagen så jag ska skulle ta en liten power nap den power napen blev i 16,5 timmar.
Så i dag var jag pigg!

Nu ska jag dock jobba i garderoben på yatzi i natt så där förstörde jag den utsövdheten. men är ledig i morgon så det är lungt. då ska jag kvaliteta med lillegerd!
Sen tidigt arbete på onsdag, GERD fyller år!, vi ska på visning på en lägenhet!!!
Ut på torsdag efter jobbet och fira gerd med alla mongolitter och andra nära och kära som dyker upp.

Sen Bob Sincliar med dom tufftuffa grabbarna på lördagen. Tror detta blir en bra vecka!

Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: stun

anna. min älskade snusmumrik. snart ses vi kakan.

2009-12-11 @ 13:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback