juletid.

Godafton.

Första dagen på jobbet efter 3 dagars ledigt känns alltid lite trög, började dock dagen med årets julefrukost med en jätte portion med gröt, lite glögg och årets julklapp. I år fick vi något så fantastiskt som 4 aprikosa handdukar. Det finaste var ändå att Martin innan han lämnade oss ensamma och chefs lösa att stå på egna ben satt sig ner och komponerat ihop personliga julkort till oss alla.
Det var fint.

Sen hade jag och Lina lite flygplats shopping, köpte två små jule gåvor.
sen var det tid att kasta sig ut på asiaten.

Efter jobbet hade jag lovat att gå hem till familjen Konradsson/källhus och fotografera ett fint kärleks, Jul Fotografi som dom ska ge bort i julklapp. Dit gick jag men sen fick Gerd köpa resten av jobbet. Själv låg jag mest i soffan och tittade på:) men korten blev fina!

Dom har en sådan himla mysig lägenhet dom där två, skulle verkligen kunna tänka mig att bo en liknande men bara lite större..

Nu är det bara några få dagar kvar av arbete och sen är det dax att åka hem till sverige över julen och det ska bli så fantastiskt trevligt att få återse alla nära och kära hemifrån.


chezzzzdodles är rätt gött faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback