Bella pe voi

I morgon ska jag till Rom. ska bli kul!
Vi ska träffa Ivans kompisar, kolla på allt som går att kolla på. gå på stan och gå på fotboll.
måste erkänna att min entusiasm över detta med fotboll inte var på topp innan Ivan nämde nått om att jag kunde få sitta ner och dricka öl, fick en bild av tjejerna i Sex and the city som är på baseboll match och sitter längst bak och dricker öl och gottar sig, nu ser jag plötsligt fram till det mycket mer, kanske kan man få en skymt av Totti också:)

Jag vet att jag varit kass på att skriva. men jag har haft så mycket i huvudet på sista tiden att jag inte ens orkar tänka på att skriva.

Nu ska jag äta blodpudding! faktiskt gott!

CIAO BELLI !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback