Heidrun Heidrun Heidrun

har verkligen ingen aning om vad jag ska sriva om. Jag har inte köpt något kul och har inte gjort något kul jag har inte ens ätit något kul!
men när jag går runt så här och känner mig som en allmänt tråkigt människa som lever ett allmänt tråkigt liv så brukar jag tänka på Heidrun . hon kan då alltid sätta ett leende på mina läppar. Goa Glada Heidrun!
Det är tjejen som väcker en på morgonen genom att stå och sjunga Come and nock on my door, I will be waiting for you.. And i will be naked! Eller när vi handlat, lagat mat till oss själva och är redo att börja äta står hon där med sin tomma tallrik och börjar lägga upp mat tills sig själv.
eller helt enkelt hon man hittar mitt på golvet på en nattklubb gör gud vet vad och har lyckats supa bort sina leggins.

Sedär nu blev jag genast på bättre humör!
lägger upp några tjusiga bilder på mig och Heidrun på vårat  jobb i Köpenhamn.

     

Kommentarer
Postat av: lina

har du en vän som heter heidrun? på riktigt?

2009-02-21 @ 17:37:33
Postat av: Stina

Söt. Och hur kul är det att Ida U-S flyttar till Grünerlökka, typ fem min från dig den 1:a mars ?!

Postat av: bosil-krokodil

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Jag dör! Jag skrattade högt när jag läser detta. Och det värsta är att de stackar människorna här i vädrlden som inte känner heidrun som läser detta måste ju tro att det är en överdrift. Kan vi inte ordna en ny återträff? :D

2009-03-01 @ 19:54:58
Postat av: bosil-krokodil

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Jag dör! Jag skrattade högt när jag läser detta. Och det värsta är att de stackar människorna här i vädrlden som inte känner heidrun som läser detta måste ju tro att det är en överdrift. Kan vi inte ordna en ny återträff? :D

2009-03-01 @ 19:56:53
Postat av: bodil

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Jag dör! Jag skrattade högt när jag läser detta. Och det värsta är att de stackar människorna här i vädrlden som inte känner heidrun som läser detta måste ju tro att det är en överdrift. Kan vi inte ordna en ny återträff? :D

2009-03-01 @ 20:00:11
Postat av: bodil

ja.. som du kanske ser så är inte jag och tekniken bästisar idag...

2009-03-01 @ 20:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback