Hjälp det regnar....

Nu har jag jobbat i två dagar same old same old...
Här i Oslo är det kallt, burr! ca 25 grader kallare än i Rom..
sen har våran ytterdörr in till trapphuset tyvärr råkat rammla av på någon konstig vänster så det blir en aning kyligt inne i trapphuset och desvärre in i lägenheten också..

Så i dag stog jag och pratade lite med Lina så känner jag plötsligt att det börjar regna.. och det var lite märkligt dels var regnet inte som vanligt regn utan det var brunt och trög flytande och jag var inomhus...
så jag tittar upp och ser att det droppar något brunt från taket..
det visar sig att på våningen ovanför har det läckt ut en massa pepsi som dom städat upp genom att skrapa ner det i en golv brunn som dom hittat och på något sätt går den här golvbrunnen rakt ner i taket på monolitten.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback