istapp i huvudet?

Har precis kommit hem från jobbet efter att ha jobbat dubbelt, det är inte riktgit min grejj kan jag säga. mitt humör och min ork gick i vågor men dom sista 3 timmarna var jag väldigt låg kan jag säga. Mitt humör blev inte bättre av att martin masar på mig om att jag gick från jobbet 4 minuter för tidigt! suck!

Annars har det varit vår i oslo i dag, var säkert jätte mysigt att sitta på en uteservering med en kaffe och njuta i solen.. men vad vet jag=)
Liten nackdel med att solen tittar fram är att det blir tö och med tön smälter alla istappar som hänger från taken
kan nog säga att i stort sätt alla gator är avspärrade pga av rasrisk. går bara att väntar på att jag ska få en istapp i huvudet när som helst. 

Nu ska jag äta ,duscha ,SOVA! 

see yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback