aperkat

japp då var helgerna över och dent rista gråa vardagen är tillbaka.... känns sådär halv kul!
men det finns några små glimtar i vardagen i alla fall..

Malin flyttar hit! kommer med hela sitt pick och pack på måndag tror jag, Det ser jag verkligen fram i mot!

Ivan och jag har varit tillsammans i 2 år och 3 månader i dag!

Jag har jobbat ett år på monolitten i morgon, vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta! skulle egentligen haft en liten tillställning tänkte jag, men jag orkar inte ordna någont så vi sköt det på obestämt framtid!

Stina kommer hit en sväng på tisdag tror jag eller var det onsdag? men det är inte heller så kul för sen flyger hon till glasgow och henne får jag väl  se föresn jag få tummen ur och åker och hälsar på henne..

Madde är tillbaka på jobbet igen, det var en trevlig återsyn! även om jag var lite för trött i dag för att visa hur glad jag egentligen var:)

så nu är alla mina flickor samlade igen... känns braaaa!

nu ska jag hjälpa Julia att flytta!

hade gött hej!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback