Blask!

Blask! nyss hem kommen och med rejält blöta fötter och då har jag ändå försökt att trippa fram mellan alla pölar, Ivan gnäller också över blöta fötter men antingen är han blind eller bara dum för han hoppade typ  rakt ner i alla vatten pölar.

Jobbade med den mystiska Johanna Y i dag. Positiv överaskning måste jag säga, stämde väl inte riktigt in med signalementet vi gjort på henne, att hon skulla ha långt rött skimmrande hår, stora läppar och ben upp till molnen. men röd hårig var hon! och mycket trevlig och duktigt.. känner mig till och med lite hotad av att hon ska ta min grill prinsess tiltel i från mig, men det kanske är dax att lämna i från sig kronan. :)

I morgon har jag bokat in en fika med L innan jobbet, får se hur det bli med det, hon är ju en sådan sömn tuta! 

men nu... tortelini, gifflar och en konstigt film med scrubs killen!

TaTa

Kommentarer
Postat av: lina

du, jag är redan vaken. bara väntar på ditt samtal ;)

2009-01-20 @ 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback