?

ojojo.. tog kanske i lite väl.. skulle mysa lite framför tvn med bullar och mjölk..
åt nog lite väl mycket bullar, nu har jag mycket ont i magen!

nu orkar jag nog inte mycket mer än att masa mig in i duschen och sen i säng.. har ju lite ärenden i morgon bitti och så..
fast förut när jag skulle handla funkade faktiskt magnet remsan.. skumt!

jag har faktiskt gått en liten sväng med malle i dag också, det var trevligt.
sen har jag varit en riktig msn nörd!
men jag tar nya tag i morgon!

kolla föresten in maddes blogg på mongolitten update om ni är intresserade.. jag skrattade i alla fall så jag grät!

vart är Uyen?
och vem tog Stinas filt?
och försvann humorn verkligen med skägget?
och vem är mystiska Johanna Y?



Vi hoppas på den spännande fortsättningen i morgon....

någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback