Karsten har du kontakt?!

HALLÅ!
Akkurat kommit hem fårn qba. Nu är Malin ÄNTLIGEN här! känns bra! vi ska ha så roligt, Fika i morgon. mat och utgång på fredag.. och säkert ett massa mer!
Stina var här i dag också..men hon lämnar oss i morgon! uuhhuu känns tungt .. tror faktiskt att jag fortfarande inte riktigt fattat att jag inte kommer se henne på flera månader nu!

hade upplärning i kassan i dag måste erkänna att jag var lite skeptiskt till detta men det faktiskt rätt kul att stå där!
annars har väl arbetsdagen varit ganska menlös jobbade med Madde  och filipa .. vilket alltid är trevligt måste dock säga att filipa är en mycket störd människa! polsk skinka!?

nu ska jag visa Ivan en massa roliga klipp som mediumet Karsten och bestefar og jeg!
vilket vi har haft väldigt kul med på jobbet i dag!
Karsten har du kontakt? neej förihelvete jeg lyssnar på peter jöbaks nyeee juleskivve!
okej ni får se det för att fatta:)

sen ska jag sova! och jag ska sova ut! vilket jag ännu inte gjort!

sen efter som jag aldrig får tummen ur och göra ett inlägg med bilder från jobbet, kan jag rekomendera att gå in på
www.madeleineringh.blogg.se och kolla. för hon tog en massa bilder i dag och jag kan garantera att hennes bilder kommer komma upp före mina:)

pussochkram

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nu finns bilderna ute! =)'Imorgon tar vi flera =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback