flitighet

efter en  o hälsosam helg så har jag varit riktigt flitig i dag!

började med att jag och ivan åkte upp till frogner seter och var två små natur nissar, åkte lite sopsäck vilket var en aning svårt pga av brist på snö, men vi prövade i alla fall. sen spelade vi in en vacker skräck film... tyvärr förstör jag den lite för jag gör en så dålig skådespelar insatts!
fråga om ni vill se den, jag visar den så gärna:p

efter det en snabb fika, så klart! blir inte en komplett dag utan en dagens kaffe på kaffebrenneriet!

sen hem.. prov tränade lite med min pilates boll , det är jobbigt asså.!
sen städade jag ur gamla kläder ur gaderoben , tvättade en tvätt, och alla min arbetskläder, vilket verkligen behövdes kan jag säga..uhuu..sorterade strumpor!  och lagade ett riktgit mål mat. var gott med lite varm mat.
i stället för min vanliga kost ägg, bananer och kaffe.mmmmm

men nu får det vara bra med flitighet, nu ska jag njuta av mitt nya inköpta te! (bara 8 kr för en hel låda på sultan!,)
och slappa framför tvn!




söt kock, va?


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad fin du är ! Tog bort den inte lika smickrande bilden på facebook. Happy now ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback