I dag har jag...

I dag har jag..

haft en fruktansvärt dålig hår dag, en massa små hår som stod åt alla håll. trodde till och med att någon klippt mig i sömnen, brukar inte se så illa ut.

Ätit väldigt god mat! Go Emma! du är lätt bästa kocken på monolitten..

Fått en vin flaska... man tackar

Blivit månadens anställd.. det var ju väldans trevlig. även om jag råkade veta det sen innan..:)

Köpt yttligare en klänning.. man måste ju unna sig!
skall användas i helgen, på Sandras födelsedag måntroo?

lyckats avmagnitisera  mitt kort! visste att det skulle hända!  damn! måste jag gå till banken också. och det får bli på torsdag innan jobbet. då jag redan planerat in en fika och att vi ska upp till vaskeriet och tvätta lite. får bli att gå upp i ottan! igeenn.!

Vart ute och gått med Malin!
Vi har också skaffat oss en sten! eller i detta fall en bibloteks trapp. för er som inte fattar ett jota nu så möttes vi alltid för i tiden när vi bodde hemma en sväng varje dag för att ventilera och snacka lite skit , men på den tiden var det som sagt vid en sten.

Och nu.. dom 3 T:na Tv, Te .. okej kom inte på en tredje grejj...

Och ja stina jag är happy! och nu pratar vi aldrig mer om det..!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback