äggbert

Männsikor är roliga...

Tjuv lyssnade lite på två killar på Trikken, den ena skulle förklara för den andra vad peter pan handlade om.
jag citerar..
Jo det är en liten pojke som blir våldtagen av sin familj så han till slut bestämmer sig för att kasta sig ut genom fönstret och när han gör det kommer den där tingeling. typ värsta sex symbolen vettu. jaja hon kastar i alla fall en massa sand på honom så han blåser i väg eller nått.. aah fattar inte hur den har blivit så känd är ju värsta dåliga ..!

Sen funderar jag på detta när man får komplimanger på stan.
för någon dag sedan var jag på väg ner til stationen.. och en kille går i kapp mig och säger typ..
du är snygg .. så sexig, kan jag få bjuda på nått? jag avböjer artigt men känner ändå ett stygn av glädje när jag går där i från, Tills jag kommer på att killen måste ju driva med mig. Jag var nämligen vid tillfället klädd i min sumo jacka upp dragen så den går upp till näsan.. och lämnar väldigt mycket åt fantasin. sen en mössa ner dragen över stora delar av ansiktet även med håret in stoppat.  

det man kunde se av mig var i stort sett mina ögon och mina skor.
men han skänkte mig i alla fall lite glädje. hade något att gå och små fnissa åt resten av vägen.


Fick även mitt Visa kort i dag, vet inte vad dom gjort med kortet men jag måste säga att jag påminner väldigt mycket om en ägg!

Tack för mig!

.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

börja blogga mera!!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback