!

Uppdatering!

Mysteriet på den försvunna Uyen är löst! hon hade varit hos frisören! det var iaf vad hon svarade i dag när jag frågade var hon varit alla dessa dagar. och visst såg jag några orange gula stripor hennes annars korp svarta hår. 
men tar det verkligen flera dar? skumt!

Vem är då Johanna Y? fortfarande ingen som vet men det cirkulerar vissa rykten om att hon ska vara rödhårig och kanske kompis med Thea, men fortfarande ett mysterium!

Och sitter humorn verkligen i skägget? svårt att svara på. Kunde nog ana vissa frekvenser av humor i dag. men då kunde man också se att det skett en viss återväxt av skägget! Det åter står att se..!

Ny fundering!
Om Madde är den nya Cecilia och Anders är den nya Madde vem blir då den nya Sandra?
Kanske den mystiska Johanna Y men hon står bara på Grill!
och vem ska ersätta Emma och Johanna dom går upp 50% på sinnataggen?

åter kommer om det sker någon utveckling!

Nu SOVA! ska upp 03:45!

GODNATT!






Kommentarer
Postat av: Anonym

oh my, oh my. Du uppdaterar flitigt du Anna! :)

Tack för att du hjälpte mig sänka oron till att hitta bussen så snabbt som möjligt i tisdags. Dock hjälpte det inte så mycket trots allt...Jag gick fel..fick fråga om hjälp..Typiskt mig.! Men jag han med en kaffe med jullan innan bussen gick. Och jag fick sitta ensam också, gud va skönt, enbart jag och tre till fick det, är jag så skräckinjagande? Nej men jag höll flitigt på att INTE få ögonkontakt med någon som kom i närheten, plus att jag låtsades greja med min ryggsäck frenilt, låtsasprata i tele högt, och vara allmänt "ur kontakt" Tror du jag ville sitta ensam kanske? Ja är svaret.! Väl hemma möts jag av en sjuk pappa, usch, inge roligt de där. Han var sängliggande med både tjocka strumbor, byxor och morgonrock med duntäcke plus filt, det är sjukdomen igen, men nu har han skaffat sig ett eget "apotek" som han kallar det, en bänk fylld med medicin som ska tas var och varannan timme, så han blir nog lite piggare, tror han iaf. Nu jobbar han, han kan banne mig inte vara still i mer än en dag, trots att han inte ens kunde röra sig ur sängen igår, men sen vid 22 tiden kom han faktiskt upp och sa godnatt. Jaja, slut med de negativa, var nog bara tvungen att skriva av mig.! Nu har jag träffat min Linnsan, de var skönt! Har även fått norsk bank, fick den samma dag som jag åkte till norge, så hade jag väntat ytterligare i 20 min med att åka hemifrån hade jag lika gärna kunnat hämta den den..men men, ska bara åka dit och prata med dom och få lite instruktioner. Du kan få mitt banknummer om du vill, ja,, ifall du vill föra över lite pengar menar jag:)



inatt drömde jag att jag fick en present av dig, haha, ännu mera sovkläder, det var en "egen disignad" morgonrock, vet inte riktigt varför jag drömde just de, men de var kul iaf, du hade allt fantasi i min dröm du!



Nej nu ska jag notera på papper vad jag ska göra här hemma, så jag inte glömmer hälften!



Ha en go helg min sockertopp! Ps. Nu har jag också överfallslarm

2009-01-16 @ 12:13:11
Postat av: lina

tack för uppdateringen. den va viktig. jag saknar dig lite.

2009-01-18 @ 12:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback