vampyrer och rappakalja

haft en riktig mys kväll med Julia och Malin.

först spelade vi rappakalja, det är ett spel där man får ett ord så ska alla skriva ner en förklaring på vad det kan betyda och sen läser man upp alla förslag pluss det riktiga så ska man gissa vilket det är.
jag skrattade så jag grät kan jag säga.. vilken fantasi..
medan jag kom på tråkiga altenativ som ett verktyg man lagar fiskenät med..kom malin och julia med saker som fornordisk gryta för utomhusbruk eller ett annat ord för dansen jenka..=)
ja kul var det.

sen såg vi den mycket givande filmen , Låt den rätta komma in,
den var minst sagt lite speciel.. en svensk vampyr film. det var mycket blod och mord och spännande effekter..
förstår doc fortfarande inte varför dom var tvungna att zoma in hennes könsorgan. ni som sett filmen och förstått varför. berätta gärna det för mig!

upptäckte också att Bodil har börjat blogga!
jätte duktig är hon! spännande läsning.
så det tycker jag kan vara värt ett besök!
www.bodils.webblogg.se

I morgon ska jag och Ivve försöka ta oss upp till frogner seter eller vad det heter och se om det går att åka lite skider..
annars så finns det ju fina tur möjligheter,,
tänkte ta med mig en sopsäck också så jag kan få åka lite pulka.. för t har jag fåttför mig att jag väldigt gärna vill:)

Jordebärs syltetöj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback