zebra

  I dag är jag lidt trött. började ju klockan 05:00 i morses.
började med att jag vaknade inte pigg som en sol klockan 03:45 och tittade mig i spegeln och blev rädd, hade nämligen gått och lagt mig men en ögon bindel i går för att kunna sova. så vad jag nu möts av i spegeln är ett röd randigt ansikte men helt galna ögonfransar och det gick inte bort. så jag fick gladerligen gå till jobbet och se ut som en rödrandig zebra i ansiktet. sweet!

sen kommer jag till jobbet och kaffe maskinen funkade inte, i sådana tillfällen märks det hur beroende jag blivit av kaffe. inte bra!

En annan sak som inte är bra är att jag börjat  gnissla tänder. varje gång jag vaknar isar det i tänderna. måste jag göra något åt, funderar på om det kanske är dax att utnyttja Ivans arbets skills och ta en tur till kbh!

Nu ska jag piffa till mig lite för att möta Bullis och mickaela på qba! hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback