Förkarlad?

Jag tror att jag har umgåts lite för mycket med det manliga könet det närmaste tiden...
Jag har börjat bli lite väl påverkad, nog för att det är trevligt att dom börjar se mig som en av grabbarna eller vad dom nu ser mig som men jag känner att det gått lite långt när Martin i dag rycker upp dörren till kylen där jag står och ber mig skynda mig ut i restaurangen för att spana in en tjej med ett par enorma silikonbröst...

eller tidigare i veckan när jag satt på en uteservering och väntar medan mitt sällskap är inne för att köpa förfriskningar och en tjej går förbi  ja ni får ursäkta mig men med den största bakdel jag någonsin sett, hon själv var lixom smal men hennes bak var så enorm att den lixom svajjade fram och tillbaka. Jag bara satt och gapade tillslut blev jag så frustrerad att jag inte hade någon att dela detta med så jag får vända mig till killarna på bordet brevid för att fråga om dom sett samma sak som jag, Det hade dom självklart dom var ju killar.. .

håller jag på att bli förkarlad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback