hej

2 timmar kvar till jag börjar och vädret ser ut att bli riktigt bra i dag med. kuhhhuuull. för dom som är lediga!
Mysig dag i går trivs som fisken i vattnen i min lilla familj.
När jag kom i går träffade jag Malle och tog en Is-latte och sen gick på en liten tur sen hem och träffade Sandra sen ut igen på milkshake mission som Sandra var så enveten om att hon ville ha, som när hon väl fick den typ drack en tredjedel av och sen fick ont i magen:) sen hittade vi Bullis,Senait, Sofia och Madde pratade lite med dom. Sen gick jag och Sandra på Chicken and cow tur. ni som inte vet vad det är ska vara glada för det. men ett par hemskt tjusiga bilder lyckades vi ta som jag hoppas Sandra lägger upp snart eller så hoppas jag inte det.
Sen gick vi i alla fall hem och såg på Bert hela familjen. Jag, Bullis, Malin och Sandra. Jaaag vill ha ett långt och lyckligt liv, jag vill leva tills jag dööör! Gör bra!
Sen sov vi!
I dag flyttar Sandra ut kommer bli lite tomt, jag gillade att ha henne här!
men som sagt ska jag ju till jobbet ganska snart och sen efter jobbet finns det en risk att jag ska till Jesshiem hem till Madde och hänga lite och sen vidare till det ökända beercall.

Den som lever få se!

måste erkänna att jag längtar lite efter att få återse några av mina små arbetsmiffon.

pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback