Hur hamnade dom där?

Häromdagen så skulle jag försöka hitta några tamponger som jag var ganska säker på att jag hade men jag hittade dom inte och får i stället låna av julia och tänkte inte mycket mer på det..

men så i går när julia ska öppna min bag in box för att få ut dom sista dropparna för hon hade nämligen sålt allt vin till två killar för 250 spänn, vilket kap tyckte julia men hon fick tyvärr aldrig pengarna.
så hon ska i alla fall öppna den för att kläma ut det sista. Hon bänder och sliter och från ingen stans så ramlar det ut en tampong.. eh tänkte vi okej det var ju lite konstigt kanske ..hon fortsätter och slita upp den och i denna nyss väldigt stängda bag in box ligger det typ 10 tamponger till. Det tyckte vi såklart var jätte kul och jag blev ju jätte glad för tamponger är ju dyrt vet ju inte om det var mina försvunna men det skulle inte förvåna mig.

men så här i dag när jag tänker tillbaka så undrar jag verkligen hur hamnade dom där? är det någon som har suttit och petat in tamponger i den och när skulle det ha skett? nog för att malin har mkt konstigheter för sig, sätter turkiet flaggor på min jacka och smuglar ner konstiga varor i min korg när vi är och handlar men detta var inte hon..

skumt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback