omorganisering

I dag skulle jag ta tag i mig själv och lära mig nya bra saker på jobbet men efter som jag är som jag är tyvärr kan jag känna i bland så lärde jag mig ungefär hur man gör början till en tikka..

sen har vi omorganiserat på monolitten i dag, jag fick i uppgift att städa en hylla och när jag stog där och fejjade så upptäckte jag till min stora förtjusning att man hade fri sikt rakt in på kill toaletten.
Nu låter det som jag stod och spanande in karlar som gjorde sina behov men jag tyckte det var mer roande att se på dom när dom tror att dom är ensama och står och speglar sig ..hihi

nej Mamma pajen mår hur bra som helst! vi njuter av den till fullo!

föresten gå in på bodilswebblogg.se hon är ju för rolig!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback