raaaabaaaaaaaaarberrrr

När jag vaknade i morse hade jag 33 samtal missade från Gerd, 1 från Chris och 2 sms.
Malin berättade att hon vaknade av att det ringde och när hon gick hemifrån efter att ha gjort sig iordning och ätit frukost så ringde det fortfarande..
Gerd!
Hon fick i alla fall tag i mig till slut och vi hade en förträfflig dag tillsammans, så ska varje dag se ut när hon flyttar hit. Som Gerd sa så ska vi bli sådana här som gör saker!
I morgon ska vi börja att ta tag i vårat nya projekt som är så bra att jag inte vill berätta det för att ingen ska göra samma sak. oohooo..

nej nu jäklar ska jag äta rabarber paj direkt impoterad från sverige..MMMMMM mammas hemma gjorda rabarber paj!!! kan det bli bättre????

TACK MAMMAAA!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback