richbitch!

Sitter här hemma i soffan och små fnissar för mig själv. Läste Malins komentar på mitt senaste inlägg vill bara springa in och krama henne gul och blå men hon ska faktiskt få sova i fred.
Förklaring: för att jag skyndande mig hem till dig Malle och sen gick på toa utan att orka knäppa byxorna efteråt.

Lyckades adress ändra alldeles själv på internett med konderna och allt. hemskt invecklat.

Har gått och blivit rik också, skulle göra ett konto utdrag och se vad jag ställt till med på kontot efter helgen förväntade mig det värsta men kors i taket på kontot befinner sig just nu 32000 små slantar och mer kommer det bara bli med lön, semester ersättning och skatte återbäring. jaaay

Nu är det en ny vecka snart och jag bara vet att den kommer bli bra! på tisdag ska Gerdan på visning i samma hus som jag bor i, jaaaaaaaaay. på lördag kommer gerdan hit så ska vi gå ut tillsammans och på söndag är vi lediga lediga lediga!!! så jobbar jag en massa tidig grill i veckan och det tycker jag är skönt då kan jag umgås med Malle balle som jag annars ser på tok för lite av när jag bara jobbar sent!

blev tyvärr inget med amsterdam trippen, funderar faktiskt på att kanske bege mig till borlänge och peace and love!
helt utanför mina planer men va sjutton jag har tid och pengar och det är inte bara jag som kan vara envis och tjatig!

nu ska jag vänta lite och se om bullis kommer hem snart annars går jag nog och kryper ner i sängen!

Grattis igen lilla mammsi plutten!

Kommentarer
Postat av: Gerd

hihi, massa Gerdande i framiden:-)

och vem vill missa Mötley crue!?

2009-06-08 @ 12:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback