varmt

Första dagen på jobbet efter ledigheten var helt okej..
Fick träffa många jag saknat och det var allt några som hade saknat mig med, sånt blir man glad av:)
medeltempraturen på monolitten ligger väl på en 35 grader så jag har gått runt och beklagad mig en del men jag antar att det bara är att vänja sig och börja gilla läget.

Känner mig lite ledsen när jag får höra att folk börjar bestämma sig för att sluta och dra vidare, det finns så många jag tycker så mycket om och jag vill inte att dom ska sluta! även om man bestämmer sig för att hålla kontakten så blir det aldrig samma sak! men självklagöra mitt bästa för att inte förlora kontaken med enda av dessa underbara individer!

Nu ska jag iaf jobba veckan ut, hoppas på lite trevligheter på lördagen och sedan bär det i väg till Hultan.
Mitt festival sug är väl så där just nu men det blir bättre och bättre för varje dag!

Föresten Gerd kom till jobbet i dag och visade upp tatueringen! det va så snygg! ska lägga upp en bild på den !!
Det gjorde hon bra!
ååh En och en halv vecka till och sen bor dom här! då ska vi walkie talkiea för hela slanten!

jahaayyyy

Kommentarer
Postat av: Ditt plåster

Ja men jag hoppas du även gaddes åt at se dina sambosar...och jag stannar faktiskt...vi kanske kan bada i helgen?

2009-07-01 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback