tack

I dag la sig mörkret över mongolitten, Solen som strålat över oss och sett till att sprida lite värme och glädje i våra annars ganska iskalla själar har lämnat oss. Jag pratar såklart om min strålande jordebärssyltetöj josefin!
Kändes som om jag vinkade adjö till mitt livs kärlek i dag.. men nu kommer ju den lilla blomman in en sväng till i morgon och senare på kvällen ska ha en sista oslo afton tillsammans med dom gamla goda ställena som thewills och open. 
Sen har vi ju peace and love att se fram i mot också!  
Så än ska jag inte börja sörja allt för hårt!

Sen vill jag bara säga att det är faktiskt olagligt med kollektiv bestraffning och jag orkar inte ens går runt och ha ont i magen över detta för så förbannat fjantigt är det men jag får väl tacka och bocka för dom fina orden och säga att jag känner mig inte särskilt träffad. !

tack för mig pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback