mongolitten mongolitten mongolitten..

mongolitten mongolitten mongolitten...
Dagen började så bra med lägenhetsvisning med gerd i lägenheten under våran, vi ska bli grannar!, framtidsplaner, bokat in peace and love och fick en trevlig löne spes på 41300 men sen gick det bara utför..

I bland blir jag bara så trött på mongolitten..
Hur kommer det sig att en person står själv inne i köket med en stor beställning och samtidigt sina egna arbetsuppgifter att sköta, medan en annan blir iväg skickat på barkurs så det blir en för lite och en annan går hem samtidigt som det kommer en stadig ström med människor. .. slutade med att vi håller på att jobba ihjäl oss..  varken jag eller min kära vapendragare hann med någon rast och en annan var tvungen att jobba över.
och jobba snabbt och smidigt på monolitten är fan inte det enklaste allt håller på att fallasamman några saker får man inte stänga för hårt andra måste man se till att man stänger ordenkligt, vissa saker måste man lyffta och mixtra med för att kunna använda, man måste se upp för att inte saker ska välta över en eller skvätta på en.
okej jag är lite bitter efter i dag jag erkänner..
men vi kastar in en tortellini på det och tar nya tag i morgon!

cheers!

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad räknar du med när jag är borta!

2009-06-10 @ 00:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback