Festiiivaaaallllll!

haha vilka vänner man har, Bodil vill hemskt gärna att jag ska följa med henne på Roskilde Festivalen och hon försöker övertala mig på olika sätt men det här var nog ren bästa hitils=)

Jag har en plan,
en plan om festival,
vill du följa med mig dit?
jag vet vi kommer få det fint!
tusen skratt och lite lera
du kommer vilja stanna mera
säg ja till en vecka med mig i ebbes hemstad
vi kommer träffa massa folk som står i rad

(för att ta kort på oss när vi kissar som sist)

Nu har jag ju rimmat så fint och allt
att tacka nej av dig vore väldigt kallt
så säg ja så köper vi biljett
släpa inte med dig skorna med stilett

Vi kan du och jag dela tält
och jag lovar att vid det laget har snön smält
Kom igen, sluta sitt med samvetskval
följ med mig på FESTIVAL!

Åhh Bodil jag vill hemskt gärna åka på Festival med dig.. men varför just Roskilde?

Kommentarer
Postat av: madde

sluta larva dig och följ med na! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback