Gnäll

oooo ännu en dag över..
Det går inge vidare för mig nu måste jag säga.. 
ingen lust att gå in på detaljer men det känns lite som allt är på väg att gå åt skogen... börjar fundera på om det inte börjar bli tid att sätta punkt här och fortsätta på ny kula någon annan stans..
men men..

Fick en härlig utskällning i dag också. som pricker över I't lixom.
En man hade hittat 3 små flugor i sin mat, mat som han hade ätit upp, tallriken han visade för mig bestod bara av pytte lite sås och 3 flugor.
I alla fall var han väldigt upprörd och eftersom ingen annan hade lust att ta detta så fick det bli jag.
Hemskt kul slut på dagen måste jag säga...

Nej! nu ska ni inte gå runt och oroa er för mig. det är bara jag som är lite förtjust i att gnälla av mig här på bloggen...

Hade braaaaa!

Kommentarer
Postat av: madde

du å jag Anna

Postat av: Anonym

Nej, nej, nej...Upp med hakan annsing. Jag kommer snart åter och då kan du bo hos mig om du vill ha lite omväxling. Och ja, du får ett eget täcke:) T.om säng! Jag kan viska dig till söms, måla dina spräckta naglar, laga dina budget jeans och byta ut dina nudlar mot spagetti. Vad sägs??! Lyx? :) Yeah, tänkte väl de.! (kan inte stava på eng.)

2009-03-06 @ 12:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback