påskpyssel..

Direkt från påsk pysslandet hemma hos malin. sitter nu och väntar på att min Höna ska torka och jag måste säga att den är ju inte vacker medan malins tupp är alldeles bedårande!
Innan så satt vi i mörkret och dinerade och såg på direkt sänd tv från globen och väntade på att dom skulle tända globen igen. Ganska hög nörd varning på det kanske.

Så festar vi till det lite med Bris mango papaya och chili nötter för i dag är det nämligen ett helt år sedan Malin tog körkort, Stort grattis till henne!

Hände en hemskt kul grejj med min mobil i dag föresten.. när jag skulle ta upp den och ringa upptäckte jag att den var helt spegelvänd, klockan, alla bilder, nummer, alla sms, höger var vänster och vänster var höger ja ni fattar grejjen..
CCOOLLLLTTTT! men nu är den återställd igen!!

yeah yeah tillbaka till firandet och pysslandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback