mys

aaah kom hem från jobbet efter att ha jobbat i 12 timmar och får syn på mig själv i spegeln och jag såg rent förjävlig ut.
påsar under ögonen, alldeles blek i ansiktet, håret alldeles stripit, tort och platt...
UUUGGGHHHH tänkte jag...
så kan vi inte ha det!
så nu har jag haft ett litet hemma spa..! först skrubbade jag, sen hittade jag någon spännande dusch kräm som skulle ge energi, mycket behaglig.  sen smörjde jag in mig med alla krämer jag hittade.. Jag har nämligen väldigt mycket krämer..
Nått med vitamin i ansiktet, sen en nagel förstärkande handkräm, en mjukgörande fotkräm, aloa vera kräm på kroppen + någon mjukgörande mjölkkräm och en slags hårkräm som skulle ge håret ny kraft och lyster. Låter inte det bra så sig?
Sen har jag bestämt att jag ska sola i morgon efter jobbet och inom någon av dom närmaste dagarna låta julia agera frisör på mig.

Nu sitter jag här och myser framför Så ska det låta och är ganska nöjd.....


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback