Söndag...

Godmorgon.. eller Godmorgon, Godmorgon klockan är snart 5 men jag har inte riktigt stigit upp ännu och har inga planer på att göra det heller. Jag har planerat att stanna inne hela dagen jag har inte det minsta lust att gå ut i snö ovädret som har börjar där ute. och jag behöver inte heller, Härligt!

men jag ska försöka undvika detta med slö titta på tv, kom på mig själv förut med att ligga och titta på Sygehuset maraton och jag tycker inte ens det är särskilt bra.
jag pratade lite med Bodil om det, Varför gör man så? Ligger och slö tittar på något man inte tycker är bra, Så går man och hämtar något att äta i pausen och när man kommer tillbaka kommer man inte ens ihåg vad man tittade på..
Sen går man och klagar på att man aldrig har någon tid över...

Men jag hoppas iofs på att Malin ska komma tillbaka i dag och då måste jag nog gå ut och träffa henne en sväng, men det är det värt! sen är det Beck i dag också!
åå härliga mys Söndag..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback