=)

Hallå!
Nu har jag varit och helg handlat för 384 kr, köpt så mycket att jag skulle kunna stanna inne i lägenheten hela helgen om jag vill.
men det vill jag inte! I morgon ska vi ha tjej kväll, laga mat, dricka lite vin och snacka en massa trams. det ser jag fram imot. sen blir det antagligen en lugn söndag. sen på måndag då jag också är ledig hoppas jag på att vi ska hitta på något trevligt.  sen kommer ju malleballe tillbaka också så jag kanske får se henne på kaffe?

Nåå ska jag laga mat.. sen ska jag försöka få se på two and a half men.

har förövrigt fått en ny vaffo låt.. den är hemskt uppmuntrande!

Balladen om Pippi,Rasmus och Ronja. lyssna på den!


Bye bye


Kommentarer
Postat av: foffil

Jag har en plan,

en plan om festival,

vill du följa med mig dit?

jag vet vi kommer få det fint!

tusen skratt och lite lera

du kommer vilja stanna mera

säg ja till en vecka med mig i ebbes hemstad

vi kommer träffa massa folk som står i rad



(för att ta kort på oss när vi kissar som sist)



Nu har jag ju rimmat så fint och allt

att tacka nej av dig vore väldigt kallt

så säg ja så köper bi biljett

släpa inte med dig skorna med stilett



Vi kan du och jag dela tält

och jag lovar att vid det laget har snön smält

Kom igen, sluta sitt med samvetskval

följ med mig på FESTIVAL!







2009-03-06 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback