Våren?!

I går sken solen och jag kände att mina stämmband började pirra för att brista ut i ett rejält vår skrik, men tji fick jag när jag vaknade i morse i hopp om att möta ännu en solig dag möts jag i stället av att det snöar! och det har det gjort hela dagen!
Och Lina som bestämt att den 15 mars är det vår och jag får inte under några som helst omständigheter ha på mig min vinter jacka efter det. Jag kommer frysa ihjäl! får nog gå och se om jag hittar en riktgit varm "vår jacka", man fick iofs ha vad man ville till vår jackan....
Om jag har en jätte tjock tröja, långkalsonger (ja Lina! tvingar du mig till detta tar jag fram mina lång kalsonger igen!), mössa, vantar. mmm jag kommer se ut som en Michelingubbe...

men nu ska jag gå och träna på mitt vår skrik, så det blir perfekt när det äntligen är tid!

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback