åh kära nån då..!

Kära nån! satt i går och slö tittade lite på svenska nyheterna så kommer ett inslag att det hade varit ett väpnat rån i Karlstad. dom visar lite bilder och plötslig känner jag igen affären. det var ju Pekås i viken, där min älskade lilla Emma arbetar. Jävlar utbrister jag och kastar mig upp ur sängen för att ringa Emma för att se om hon lever! nu blev det viserligen inte något skott avlossat men ändå. fick till slut tag i Emma och jag kan uppmana alla att hon lever och har det bra, hon var nämligen ledig. Puh!

Annars har jag ganska nyss kommit hem från jobbet... då var förtsa dagen av 9 dagar i rad avklarad.
stog och tittade lite bittert ut genom fönstret på det soliga vädret som jag visste skulle vara borta när jag väl blev utsläppt från mitt fångenskap.

Sen måste jag säga att jag börjar bli lite orolig för Uyen för några månader sen tjatade hon om att hon tyckte att jag var lik Scarlett johansson och i dag tyckte hon att jag var lik Angelina Jolie.. ja kära nån mycket ska man höra innan öronen trillar av..
Sen sa Chrisoffer att var en avgnagd majskolv, det kändes mer jordnära:p

Gjorde bort mig lite smått framför en kö med kunder när jag skulle laga en sådan där sprut grädde och lyckas trycka in knappen så det sprutade en massa grädde rakt upp i anskitet på mig ,då kände jag att det var dags att gå hem...


nu sitter jag och väntar på att Malle ska bli klar med vad hon nu håller på med.... sen ska jag träffa henne, funderar på att bjuda in mig själv till café sör senare i kväll med Bullis och några till om jag fortfarande har energi kvar då.

men men hadeeeeee braaaaaa..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback