cool eller inte cool det är frågan...

poh vilken helg, jag är helt slut. Nu är det jag som får skärpa till mig och ta tag i mitt liv igen.
Ingen ide att va skötsam hela veckan om jag ska förstöra allting när det blir helg.
men började faktiskt redan i dag med att bli det nya sunda jag.

Mötte upp Malin vid 12 tiden för en frisk tur i det vackra vår vädret, jag hade till och med tagit på mig mina solglasögon och gick och kände mig hur frän som helst. tyvärr är jag lite feg och dom åkte av ungefär 2 minuter senare men det var ju i alla fall ett litet framsteg.
Sen tog vi alla fall turen ner till Karl-johan där vi satte oss ner en stund på UB och njöt i det fina vädret. Faktiskt så var det inte så fint väder men när man varit i norge ett tag så blir man inte så kräsen om det inte kommer regn eller snö från himlen så är det fint väder. Satt och skrattade lite åt en galen trumpet man och beundrade folk för hur otroligt roligt klädd man vara.
Sen gick trippen vidare upp mot majoren där vi tyckte att det skulle vara ganska fränt att ha en kaffe i handen när vi gick. förvånadsvärt svårt att gå och dricka kaffe faktiskt specielt när koppen är så varm att man knappt kan hålla i den. Jag såg nog inte så cool ut som jag hade hoppats på när jag gick med min kaffekopp mellan tummen och pekfingret för att inte bränna mig.
Sen blev vi lite trötta igen och bestämmde oss för att sätta oss ner på en bänk i solen, nu var det faktiskt sol.
så var vi så där coola igen när vi satt där och glassade och spanade men vi förstörde det tyvärr ganska fort genom att tycka att vi var så snygga och tuffa att vi var tvungen fottodokumentera detta ur alla vinklar.

Sen promenarede vi lite till, sen köpte Malin en påsklilje lök, vi planerade lite att vi ska måla ägg i påsk och plocka lite videung och hänga upp det i, och att vi ska ut på mission sno vårlökar ur rabatter.
mm  när jag lägger upp det så här så inser jag att jag och Malin är nog ganska ocoola faktiskt men roligt det har vi=)
Det var i alla fall en hemskt trevlig förmiddag och jag önskar att alla dagar kunde vara så här.

Nu ska jag nog ta mig en kopp med vitamin berikande nypon te och sen in i duschen och skrubba mig blodig.. nej det ska jag inte göra men lite skär kanske....
sen ska jag nog hem till malleballe och störa henne i hennes husbestyr!

Puss OCH Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback