VÅR!

Nu är våren äntligen här! underbart!
Det måste vara den bästa årstiden! , Det pirrar och killar i magen man går runt och känner sig alldeles förälskad, man sätter på sig på tok för lite kläder och lyckas gå och bli förkyld på kuppen men vad gör det när solen tittar fram kan ingen ting vara fel!
Bara det att jag i morse vaknade av mig själv klockan 8 och kände mig alldeles utvilad och pigg!.. mötte Julia på en fika på kb vid 10 där vi satt i solen och glassade ett tag med våran mellan dagens kaffe, Vi är sådana stammisar där nu så det räcker typ med att vi går in på cafet så har dom redan gjort i ordning vad vi ska ha=9 Jag måste dock bli modig nog att börja använda mina solglasögon även om jag känner mig fjantig i dom.
sen tog jag en tur ner på stan och kollade runt lite, handlade lite onödigheter. För det är också en sak våren för med sig, mitt shopping begär!
sen var jag tyvärr tvungen att åka till jobbet.. och då tog det roliga slut. uhuu..
men ny dag i morgon .. möta julia på kb vid 9! sen ska jag jobba men bara i 4 timmar och sen ska jag förhoppningsvis möta Josefiiin och ems på stan och senare blir det utgång..
sen är jag ledig lör,sön..
plötsligt känns allt mycket ljusare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback