Don't be so judgemental, mybe she likes her milk!

1 pund = ungefär 12 svenska kronor.

Nu är vi tillbaka från våran Glasgow tripp, ska försöka sammanfatta det hela!

Vi har...
Blivit regnade på  ungefär konstant i 3 dar förutom i dag när vi skulle åke hem:9 åå vad regn gör flickor vackra..!
Varit med om 2 brand alarm.
druckit coktail,öl, shots för ett pund styck
åkt mycket billig taxi typ 3 pund
shoppat en massa! jag har köpt. 3 klänningar, 2 jeans, 4 linnen, massa smycken, två bikinisar, strumpor, ett par skor, 1 pyamas och smink. tror det var allt iaf.
hängt på Primark, guds gåva till medel fattiga männsikor som jag.
Fikat en hel del, ätit en hel del överlag måste jag säga.
Sett en film om en Penis ätande vagina. Teeth Se den!!!!
Försökt prata och förstå skotska, mitt Hello Mate kom man inte långt med.....
Dansat en massa!
Sovit väldigt gott!
Skrattat så jag har fått mag kramp ett x antal gånger..
varit och kollar på botanisk trädgård eller nått sånt. försökt matta köttätande blommor med en penna.
Tagit en massa fina kort. som jag hoppas kommer upp på fejjan snart.
Kollat på en skotts arkitekts museum och glasgows school of art som han hade gjort. fick en fin fin sovenir pin av stina!
Sagt Don't be so judgemental, mybe she likes her milk! på den finaste skottskan vi bara kan.


Kan helt enkelt sammanfatta hela resan till att det har varit hur bra som helst! önskar att det inte var slut!

men vi får helt enkelt göra något liknande snart igen!


Cheers!


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh saknar er så mycket så det gör ont. Kom tillbaka. Solen skiner ju nu ! Bajs. Vad långt det är till sommaren. Men jag bokade om biljetten iaf. Så nu återvänder jag den 27e istället. Får se när vi ses igen kexet. Ska boka Hultsfred snart också, lovar. Måste bara styra upp min ekonomi. Puss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback